public relations

PR kiedyś i dziś

Public relations to, wbrew pozorom, wcale nie nowe pojęcie, nawet jeśli jego nazwa jest dość współczesna. Początków PR można szukać już w starożytnym Rzymie, gdzie na forach można było spotkać osoby zawodowo zajmujące się „właściwym” „przepływem informacji”. W kolejnych wiekach w dziedzinie PR wyróżniały się np. informacje pochodzące z domów kupieckich, puszczane w obieg w …

PR kiedyś i dziś Read More »

film reklamowy

Dlaczego spot reklamowy jest lepszy od reklamy pisemnej?

Zdecydowana większość konsumentów woli obejrzeć krótki film niż zapoznać się z tą samą treścią poprzez czytanie, do tego „ruchome obrazki” mają większy wpływ na ludzi niż tekst. Wynika to z wielu różnych przyczyn, które postaram się przedstawić poniżej. Obejrzenie reklamy jest szybsze – dla wielu osób, szczególnie czytających wolno, zapoznanie się z tekstem trwałoby dłużej. …

Dlaczego spot reklamowy jest lepszy od reklamy pisemnej? Read More »

Jak zyskać klientów i podbić serca pracowników? Słodycze reklamowe

Firmowe logo można znaleźć na coraz większej liczbie przedmiotów. Nic, co ma szansę zwrócić na siebie uwagę potencjalnych klientów, nie mogło się przed tym uchować na długo… Wliczając w to również słodycze. Zwykłe słodkości takie jak cukierki, lizaki, czekoladki i wafelki doczekały się nowych, kolorowych papierków i opakowań, na które pojawia się zwykle firmowe logo …

Jak zyskać klientów i podbić serca pracowników? Słodycze reklamowe Read More »