Jak zyskać klientów i podbić serca pracowników? Słodycze reklamowe

Firmowe logo można znaleźć na coraz większej liczbie przedmiotów. Nic, co ma szansę zwrócić na siebie uwagę potencjalnych klientów, nie mogło się przed tym uchować na długo… Wliczając w to również słodycze.

Zwykłe słodkości takie jak cukierki, lizaki, czekoladki i wafelki doczekały się nowych, kolorowych papierków i opakowań, na które pojawia się zwykle firmowe logo i nazwa, czasem również, jeśli miejsce na to pozwala, także slogan reklamowy. Szczególnie popularne w naszym kraju są słodycze typowo polskie, więc nawet z poczciwych krówek zrobiono krówki reklamowe – producent jednak wiedział, co robi.
Bardziej ekskluzywne słodycze posiadają logo nie tylko na opakowaniu – z powodzeniem można je również umieścić na np. tabliczce czekolady.

Niewiele osób potrafi odmówić słodyczom, więc jest to jedna z form reklamy, którą wiele osób bardzo chętnie przyjmie i poświęci chwilę na obejrzenie opakowania, przynajmniej w czasie odpakowywania słodkości. Logo skojarzone z czymś smacznym na dłużej zapadnie w pamięć. Taki cel słodycze pełnią w czasie targów i pokazów, gdzie z powodzeniem przyciągają klientów do firmowych stoisk.

Słodyczami reklamowymi można również zachwycić pracowników, którzy z pewnością ucieszą się ze słodkości, a praca po przekąsce pójdzie im z górki. Jest to też sposób na umilenie spotkań firmowych czy z klientami, ponieważ taki poczęstunek przy kawie dobrze wpływa na atmosferę i chęć do współpracy.

Stopniowo coraz więcej firm, małych i dużych, przekonuje się, że słodycze to znakomity sposób na reklamę i poprawienie wizerunku firmy w oczach klientów i pracowników. Lizaki, krówki i ciasteczka mają natychmiastowy pozytywny wpływ na osoby, które zostały nimi obdarowane, dlatego warto je wykorzystywać w kontaktach bezpośrednich.

słodycze reklamowe