Jak wyróżnić siedzibę swojej firmy?

Sposobów na zareklamowanie swojego przedsiębiorstwa jest mnóstwo. Rodzaj reklamy można dostosować w zależności od lokalizacji firmy, formy jej działalności oraz kapitału przeznaczonego na marketing. Współcześnie coraz więcej firm decyduje się na stworzenie wirtualnych form reklamy, tworząc teksty, czy strony w internecie. Jednak w wielu przypadkach klient mimo wszystko zmuszony jest odnaleźć siedzibę, lokal lub biuro zakładu. W tym pomaga kolejny z typów reklamy zarówno zewnętrznej, jak i wewnętrznej.

Widoczne z daleka litery 3D

 litery 3dPodświetlane litery, czy neony najczęściej zauważane są w dużych miastach. Stosuje się je przede wszystkim, aby wyróżnić swój lokal na tle innych budynków. Różnią się one od siebie rozmiarami, kolorami i wzorami, a każde z nich dostosowane są indywidualnie do danego zakładu. W zależności od potrzeb właściciela oświetlenie może wyróżniać nazwę firmy, jej logo bądź ważne dla klientów informacje. Tego typu formy reklamy najczęściej zauważa się w lokalach gastronomicznych, biurach, czy klubach. Nie ma jednak problemu, aby wykorzystać je w innych miejscach lub wzbogacić nimi wnętrze budynku. Dla przykładu duże litery 3D w Warszawie będą znacznie bardziej zauważalne niż małe, nieoświetlone logo bądź jego brak. Dzięki temu potencjalny klient jest w stanie z dużej odległości zauważyć firmę i nie szukać konkurencyjnych zakładów. Materiały wykorzystywane do tworzenia liter przestrzennych są różne, lecz najczęściej jest to aluminium, stal ocynkowana, blacha cynkowa lub inne.

 litery 3dDo oświetlania reklamy wykorzystywana jest technologia LED, co nie tylko chroni kupującego przed dużym kosztem energii, ale także zapewnia widoczne światło. Tym sposobem logo firmy, napis lub dowolne elementy będą widoczne zarówno w nocy, jak i w ciągu dnia. Obecnie producenci reklam w formie przestrzennej wykorzystują rozwinięte technologicznie urządzenia, przez co nie stanowi dla nich problemu zaprojektowanie nawet najbardziej skomplikowanych wzorów. Odnalezienie siedziby firmy przez potencjalnego klienta powinno być banalnie proste i wręcz intuicyjne. Często nie wystarczy zamieścić informacje związane z adresem, czy nazwą przedsiębiorstwa.

Wygodnym rozwiązaniem wspierającym przyrost klientów jest skorzystanie ze specjalnych, dużych oświetleń i napisów. Widoczne szyldy, loga, kasetony, czy litery 3D sprawią, że klienci z daleka będą widzieć siedzibę przedsiębiorstwa. Unika się w ten sposób licznych nieprzyjemności związanych z utratą klienta, który zdecydował się skorzystać z usług konkurencyjnego zakładu.