gadżety dla firm

Drobne gadżety reklamowe – smycze i nie tylko

Wiele firm ma problem z wyborem odpowiednich gadżetów reklamowych. Takie artykuły promocyjne sprawdzają się na targach branżowych, można je dorzucać w ramach gratisu do zamówień, czy też dawać pracownikom, by mieli przedmioty z logo firmy, zamiast standardowych. Jednak ich wybór potrafi przyprawić o ból głowy, szczególnie jeśli chcemy mieć gadżety, które zawsze się sprawdzą.

Gadżety reklamowe — świetna promocja dla firm

gadżety reklamoweNa co warto postawić? Jednym z ciekawszych rozwiązań będą na pewno smycze reklamowe we Wrocławiu. Są różne rodzaje smyczy – na końcu mogą mieć cienki sznureczek, metalowy karabińczyk lub i jedno i drugie. Pierwsza opcja sprawdza się wtedy kiedy chcemy nosić na smyczy telefon komórkowy. Wystarczy przeciągnąć sznureczek przez obudowę i gotowe – smartphone będzie zawsze pod ręką. Z kolei metalowe zapięcia pasują wtedy kiedy na smyczy będą noszone np. plakietki z identyfikatorami pracowników. Standardowa smycz założona na szyi sięga mniej więcej na wysokość klatki piersiowej. Można jednak smycze trzymać w ręce, czy przywiązać je do torby.wykonane są one z tworzywa sztucznego, dzięki czemu ich kolor nie wyblaknie, a one same się nie zerwą czy nie będą przecierały. Ich koszt jest bardzo niski, szczególnie jeśli zamów się kilkaset sztuk. Na smyczy można umieścić nazwę i logo firmy, jak również różne napisy np. hasła reklamowe.

gadżety dla firmCo można wybrać jeśli jednak smycze nam nie odpowiadają? Można zawsze zainwestować w krówki reklamowe. To bez dwóch zdań najpopularniejsze cukierki. Są smaczne, można je długo przechowywać, a w dodatku są dosyć duże. To bardzo ważne, bo na papierkach, w które są zawijane umieszcza się logo i nazwę firmy. Każdy klient chętne sięgnie po krówki, czy to w siedzibie firmy, czy to na targach. Zawsze sprawdzoną opcją są też długopisy. Większość osób nie nosi ich przy sobie, a jednak się one przydają kiedy trzeba coś podpisać w banku, na poczcie, czy w firmie. Długopisy są używane przez długi czas, zatem reklama na nich umieszczonych z pewnością będzie skuteczna. Warto zaznaczyć, ze zamiast tanich długopisów plastikowych można wybrać elegancką wersję metalową lub ekologiczną papierową.

Kończąc rozważania, dobrze dobrane gadżety reklamowe wcale nie muszą być wymyślne ani kosztowne. Świetnie sprawdzą się opisywane smycze reklamowe, krówki z logo firmy, czy też długopisy. Można inwestować też w kubki, torby, czy kalendarze – wybór gadżetów do promocji przedsiębiorstwa jest obecnie naprawdę spory. Każdy znajdzie coś co podpasuje mu i będzie pasowało do konkretnej akcji czy ogólnej działalności.